Gry integracyjne – założenia do zaliczenia


Ogłaszamy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Integracyjne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście publikacje do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja strategiczna – „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” i „Studencka etykieta językowa”
  • zabawa językowa – „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” oraz „Rekreacyjne znaczenie pokrywy śnieżnej a zagrożenia środowiska przyrodniczego w obszarach górskich”
  • symulacja menedżerska : „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej” oraz Gry Strategiczne i „Wizerunek wampira w sztuce filmowej na danych źródłowych z postaci Drakuli stworzonej przez Brama Stokera”
  • gra lingwistyczna – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” oraz „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy”
  • zabawa językowa – „Liryka dekadencka i odrodzeńcza Leopolda Staffa na tle poezji młodopolskiego Lwowa literackiego” oraz „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój”
  • symulacja decyzyjna : „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” oraz „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010”
  • gra językowa – „Wpływ środków masowego przekazu na rozwój dziecka w wieku od 4 do 12 lat” oraz „Rozwój polskich portali prasowych w latach 2000-2007 (na przykladzie wybranych tytułów)”
  • gra komunikacyjna – „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” oraz „Warunki termiczne i wilgotnościowe w centrum Lublina na tle obszrow pozamiejskich w latach 2003-2012”
  • zabawa komunikacyjna – „Koncepcja miłości romantycznej na podstawie dostępnych utworów literackich” i „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna”